تمام چیزهایی که باید در مورد بیمه شخص ثالث بدانید

تمام چیزهایی که باید در مورد بیمه شخص ثالث بدانید

بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری برای حفاظت از مسئولیت شخص ثالث در خصوص تصادفات است. یک حق بیمه کم می تواند از خانواده شما محافظت کند. زمانی که رانندگی می کنید، این خطر جدی وجود دارد که تصادف کنید و خسارت جانی یا حتی مرگ شخص چه داخل خودرو چه خارج آن وجود خواهد داشت. تصادف همه جا و در هر زمان ممکن است روی دهد و حتی ممکن است صدمه ای به اموال دیگران وارد شود. خبر خوب این است که می توانید این ریسک ها را با خرید بیمه ای به نام «بیمه شخص ثالث خودرو» کاهش دهید.

بیمه شخص ثالث برای چیست؟

بیمه شخص ثالث اساساً یک پوشش بیمه ای در برابر حوادث ناگوار است و شرکت بیمه در این شرایط، به میزان مسئولیت قانونی شما، جبران خسارت می کند. اشاره به این موضوع مهم است که این بیمه در بسیاری از کشورها اجباری است.

ویژگی های کلیدی بیمه شخص ثالث خودرو

اگرچه متخصصین معمولاً خرید بیمه جامع خودرو را توصیه می کنند، اما بیمه شخص ثالث مزیت های خاص خود را دارد

·       این بیمه زمانی که حادثه تصادف شامل وسیله نقلیه شما می شود، در برابر مرگ یا خسارت جانی شخص ثالث پوشش بیمه ای ارائه می کند

·       خرید بیمه شخص ثالث بسیار آسان است چون مدارک زیادی لازم ندارد. دلیل اصلی این است که این بیمه نامه خسارات (صدمه یا سرقت) وسیله نقلیه شما را شامل نمی شود

·       در مقایسه با بیمه جامع، حق بیمه برای بیمه انحصاراً شخص ثالث بسیار کم می باشد

·       زمانی که بیمه شخص ثالث خریداری می کنید با خیال آسوده رانندگی می کنید چون زمانی که بحث به خسارات یا صدمات جانی یا مرگ اشخاص ثالث می رسد، مسئولیت ها نامشخص و نامحدود هستند.

اشتراک نوشته

دیدگاه

دیدگاهی وارد نشده است.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد فیلدهای اجباری با علامت مشخص شده اند *

4 × 3 =